top of page

LÖNEHANTERING

Outsourcing av lön sparar tid och resurser.

 

Att alla medarbetare ska få rätt lön i rätt tid är viktigt för alla arbetsgivare, men att vara uppdaterad på lagar, regler och löneavtalen kräver mycket tid. Att företaget ska satsa all kraft på sina affärer och sina medarbetare är absolut viktigast och allt annat kan man överlåta till de som har mer kompetens. På så sätt gör du tidsbesparingar och kan fokusera på det som är viktigt. Att du låter oss ta hand om löneadministrationen medför kostnadsbesparingar eftersom du inte behöver investera i personal eller i lönesystem. Du behöver heller inte vara oroliga vid semestertider eller sjukdom eftersom vi fokuserar på att betala ut lönerna i rätt tid.

 

Att anlita oss ska inte ses som en kostnad utan som en investering som på sikt sparar pengar på genom en effektiv lönehantering. Vi anpassar våra tjänster så att det passar din verksamhet och effektiviserar din lönehantering.

Du får en kontaktperson hos oss som är ansvarig för lönehanteringen och alla dina eventuella medarbetare får självklart kontakta oss för att få svar på sina frågor. Vi tycker det är viktigt med personlig service och att alla medarbetare har möjlighet att kontakta oss när de vill. Vissa kunder vill dock ha en kontaktperson på företaget och det är inget problem för oss.

Har du några frågor eller vill bara få mer information? Kontakta oss!

Vi finns här för att hjälpa dig

bottom of page